Přeskočit na hlavní obsah

Skutečnost je to, co nezmizí, když v to přestanete věřit…

Rok vydání

Vydavatel/autor

Originální název

Když mrtví mládnou


Originální název:
Vydavatelství:
Rok vydání:

Pointu tohoto románu obšlehnul Microsoft v reklamě na X-Box. A pak kdo porušuje autorská práva. Už pátá „dickovka“ od Arga v této řadě završila bilanci roku 2005 na čtyři knihy, čímž vyrovnala rekord z předchozího roku. Tímto tempem nebude za pár let co vydávat 🙂


Temný obraz


Originální název:
Vydavatelství:
Rok vydání:

2. české a 3. československé vydání. Jak vidno, vydavatelství Argo chce z Dicka vyždímat maximum, tento titul ani nebyl v edičním plánu. Tohle mistrovské dílo však za vydání určitě stojí. Provedení je stejné jako u předchozích knih a řada „dickovek“ od Arga se pěkně rozrůstá.


Blade Runner


Vydavatelství:
Rok vydání:

2. české vydání, co dodat? Kdo očekává to, co viděl ve filmu, bude asi překvapen. Vždyť i původní název románu byl jiný, tento se používá až od uvedení filmu. Reklama má svoje zákony.


Počkej si na loňský rok


Originální název:
Vydavatelství:
Rok vydání:

Dick začal být u nás zajímavý i pro velká vydavatelství. Na pohled pěkné provedení knihy je ale trochu nepraktické, kniha se špatně otevírá. Taková hloupost, že? Asi si budeme muset zvyknout, Noční hlídka je udělaná úplně stejně.